رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رستا کوچولو...

بابای من عوض شده

1393/10/25 18:18
نویسنده : مامان فریبا
1,200 بازدید
اشتراک گذاری

امروز بابام خونه نیومد

عوضش یکی دیگه اومد که مامان میگفت باباست نترس

46fa4c15vo9.gif

آخه بابای من که اینجوری نبود خیلی خجالت کشیدم

دلم میگفت برم بغلش اما عقلم میگفت نمیشه اون بابات نیست

بابای من این شکلیه

اما مامانم میگه ایشون همون باباته

نمیدونم والا

حالا چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایشون بابای منه نینی ها؟

شما بگین.

نه تو بابای من نیستی

من بابای خودمو میخام

خیلی هم ازشون خجالت میکشیدم

هر چی گفت بیا بغلم من باباتم تو کتم نرفت که نرفت

ولی خوب یه شباهتهای غیر قابل انکاری هم داشت

خوب شاید باید قبول کنم دیگه

بابا ها شکلشونم عوض بشه صداشون عوض نمیشه

قربونت برم بابایی

Gifs Animés je taime 102

اما من خجالت میکشم همچنان

 حالا بابایی باشه دیگه اینقدر ریش نذاره که وقتی 

ریشاشو زد کوچولومون ازش فرار نکنه

0-0-21lachuhhhej3.gif

اینم پیامی از طرف مامان به بابا

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان فهیمه
7 بهمن 93 18:37
والا خاله منم نشناختم باباتو آخه این چه وضعشه