رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رستا کوچولو...

من دارم راه میرم

1393/11/2 14:12
نویسنده : مامان فریبا
640 بازدید
اشتراک گذاری

http://zibasaz.niniweblog.com/

منم حالا دارم راه میرم

niniweblog.com

راه رفتن خیلی خوبه ها من نمیدونستم

هر جا دلم بخاد میرم اونم فوری

دستام هم دیگه درد نمیکنه

میتونم تو دستام وسایلو بردارم و راه برم

آخه تو چار دست و پا راه رفتن که نمیشد لا مصب خیلی سخت بود

 

گفتم که من راه میرم وقتش که برسه

دیگه از راه رفتن نمی ترسم

به کمک کسی هم احتیاج ندارم

همه خیلی خوشحال شدن

niniweblog.com

 

از اونایی که نگرانم شده بودن معذرت میخام

اما حالا دیگه میتونم راه برم

واز همه اونایی که به فکر راه رفتن من بودن ممنونم

مامان و بابا خیلی ذوق میکنن خودم بدتر از اونام

اگه میدونستم اینقدر آسونه و اینقدر باعث خوشحالی میشه

زودتر از اینا راه میرفتم

حالا دیگه کسی به من نمیگه تنبل niniweblog.com

اینجا اولین باریه که داشتم درست و حسابی راه میرفتم

دیگه دارم حرفه ای میشم

پسندها (4)

نظرات (4)

خالـــــه زیبـــــا
11 بهمن 93 18:24
واااااای خاله به قربونت بره عزییییییییییییییییزم قربون قدت برم من تبریک میگم
خاله رضوان
12 بهمن 93 16:44
خاله جون زودتر بیا ببینمت دلم برات ی ذره شده
سپیده
14 بهمن 93 11:11
عریرم مبارک باشه مامان مهربون عکس این نازنازیتو بفرست واسه نی نی عکس حتما توقرعه کشی هفته برنده میشه www.niniaxs.ir
مامان فدیا
25 بهمن 93 11:57
افرین به شما و امیدوارم همیشه تو زندگیت یه عالمه قدمهای خوب و مثبت برداری