رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رستا کوچولو...

بازم بزرگ شدم

1393/11/12 16:6
نویسنده : مامان فریبا
621 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه حالم خیلی خوب بود

یعنی حس میکردم مثل آدم بزرگا دارم راه میرم خیلی تند و تند

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

همش میرفتم این ور و اون ور

اینقدر ذوق کرده بودم

مامان و بابا هم تشویقم میکردن

کف زدن دست لبخندکف زدن دست لبخند

بعد  مامان رفت که تو خونه ورزش کنه

animated-gif

جمعه بود دیگه بابا هم یه سر رفت بیرون کار داشت

منم که پر از انرژی بودمو خسته نمیشدم

 یه دفعه پام به در حال گیر کردو با صورت خوردم بهش اونم نه یه بار دو سه بار

ني ني شكلك

مامان خودشو رسوند اما دیگه دیر شده بودو من حسابی با در تصادف کردم

در که هیچیش نشد اما من صورتم از دو جا و گردنم زخم شد

بعدش جای زخمش یه کم باد کرد و سرخ شد

ني ني شكلك

مامان یخ گذاشت و صورتمو با آب شست که سرخیش کم بشه

 

سرخیش که کم نشد اما

بادش  خوابید

بعد دستمال خیس هم خواست بذاره که من نذاشتم

آخه اصلا خوشم نمیاد

بادش زودی خوابید

اما کوفتگیاش معلوم بود

بعدش مامانی کلی بوسم کرد تا حالم بهتر شدو یادم رفت

ني ني شكلك

الان بعد از دو روز صورتم این شکلی شده

خیلی زشت شدم

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

بابایی که برگشت تعجب کرد

گفت تو که سالم بودی عسلم

چه بلایی سرت اومد

مامان گفت ذوق کرده بود دخترم

دست قلب لبخند

بابایی گفت:عوضش کلی بزرگ شدیچشمک

theater12.gif

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مــــن
12 بهمن 93 17:21
نی نی تون خیلی نازه به وب من هم سر بزنین خاطراتم رو مینویسم وازشون عکس میزارم..... بوس نظر فراموش نشه
مامان فهیمه
15 بهمن 93 13:14
___¶¶ _______________________¶__¶ _______________________¶___¶ _______________________¶____¶ _________¶¶¶¶¶_________¶____¶ _________¶__¶¶¶¶¶¶_____¶____¶ _________¶____¶¶__¶¶___¶____¶___¶¶ __________¶_____¶¶__¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶______¶¶__¶_¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶_________¶¶______¶__¶¶__________¶¶ ¶__¶__________¶¶¶____¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶___¶__________¶¶¶¶_______________¶ ¶__¶_____________¶________¶_¶¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_______¶_¶_¶¶___¶ _¶¶______________¶_________¶_¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_________¶¶¶_____¶¶¶ _¶_¶_____________¶__¶__________¶¶____¶ _¶_¶______________¶___¶________¶_¶¶__¶ _¶__¶_____________¶____¶¶_______¶¶¶¶¶ __¶__¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶_________¶¶¶¶¶¶________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ ___¶________¶_________¶¶___¶ ____¶_______¶___¶______¶__¶¶¶¶¶¶ __¶¶_______¶____¶______¶¶¶_____¶ _¶______¶¶¶¶¶¶¶_¶_____¶¶¶¶¶¶¶___¶ __¶___¶¶__¶__¶_¶¶¶___¶______¶__¶ ___¶__¶____¶__¶__¶__¶____¶¶¶__¶ ____¶__¶____¶__¶ ¶__¶___¶¶__¶¶ ____¶__¶_____¶¶¶¶¶__¶___¶¶¶¶ ____¶¶¶¶______¶¶¶¶__¶ ____¶¶¶¶__________¶__¶ ___________________¶¶¶¶ ___________________¶¶¶¶ ای جان عسلم اینطوری مثل آهو راه میری.... بوس بوس