رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رستا کوچولو...

نقاشی نقاشی

1393/11/16 17:26
نویسنده : مامان فریبا
661 بازدید
اشتراک گذاری

Baby Looney Tunes

سلام بر همه هنرمندان عزیز

تازه گیا نقاشیم خیلی خوب شده

حس میکنم نباید بیکار بشینم

قبلا یه دفتر داشتم که مامان وقتی فهمید دیگه جایی برا هنرنمایی هام نمونده انداختش دور007.gif

نگران نباشید دفتر چک نویسم بود.

مامان با اینکارش باعث شد من بیشتر فعالیت کنم.

میدونین احتیاج مادر اختراع ست

درسته دفتر نداشتم اما خودکار که داشتم.

من قبلا فکر میکردم فقط رو دفتر میشه نوشت

اما برعکس خودکارت اگه خوب باشه همه جا دفتر نقاشیه.

از جمله دفتر نقاشیهای خیلی خوب و بادوام

میشه به چرم اشاره کرد

ما هم خوشبختانه مبلهامون از چرمه.

چند تا از آثارم رو براتون میذارم.

فقط دوستان حق کپی محفوظ میباشد.

اینجا یه کم بی احتیاطی کردم

چون مامان فهمیدو کاملا پاکش کرد

قبلا تو یه جاهایی مینوشتم که زود به چشم نمی اومد

و مامان هم تا بخاد ببینه دیگه کار از کار گذشته و پاک نمیشه

مثلا اینجارو ببینین

بعد از کلی امتحان کردن مواد شوینده تازه شده این

ببینید مامان خیلی تلاش کرده

اما خوب این اثر دیگه به خوبی اثر خودشو کرده

هم تو دل مامان هم روی مبل

وهم حس قشنگش تو روح و روان من

وقتی بهش نگاه میکنم

واقعا به خودم افتخار میکنم و میخام که بازم ادامه بدم

یکی دیگه از جاهایی که میشه روش اثرهای ماندگار خلق کرد

دیواره خانه ست

البته قبل از من خیلیها این کارو کردن

و حتی اثر یکیشون هم تو خونه ما هست

آخه من یه دختر خاله هنرمند هم دارم

و اینکار که نشونتون میدم از کارهای ایشونه

میبینید چه اثر لطیفیه

به من خیلی آرامش میده

حس اینکه من تنها نیستم

و همین حس بهم قوت قلب میده تا ادامه بدم.

واینکار هم برداشتی است آزاد از تابلوی نهال عزیزم

البته لازم به ذکره که چون تابلوهای بنده لو رفت

مامان خانوم اینو هم پاک کردن

این بقایای آن اثر فاخر است

میدونم دیگه نمیشه تکرارش کرد

اما هنرمندان به اینجور رفتارها عادت دارن

 

نقاشیهای منو پاک میکنه

به نقاشی دختر خواهرش که میرسه دلش نمیاد

در زیر چند تا دیگه از آثار اولیه ام رو براتون میذارم

و اثر آخرم هم روی تلویزیون بود به لطیفی مبل نبود اما یه تجربه جدید بود

ولی خوب بعد از اینکارم یعنی تلویزیون ییه اتفاق خوب افتاد و مامان بهم یه دفتر داد

البته معلوم بود مال یکی دیگه ست

ولی خوب دیگه هر چی بود آثارم پاک نمیشدن

من اینجور بچه اییم

خلاصه الان دیگه راحت شدم

البته نه اینکه به سراغ مبل و بقیه چیزا نرم

سعی میکنم نرم اما بخدا خودکار که تو دستم باشه

هیچ اتفاقی غیر ممکن نیست

شاید بهتره خودکارو بدم به مامان

یعنی تازه گیا دارم سر و صورتمم مینویسم

اینم اثر آخرمه

بعد این اثر به مدت سه سال تحریم شدم

 

 

پسندها (5)

نظرات (2)

خاله جون فهیمه
16 بهمن 93 18:12
خدای من دختر چیکار کردی یاد کارای نهال افتادم اونم روی مبلارو خط خطی کرده بود حیف که عکس ننداختم خیلی ناز شدی خانومی به مامان بگو خاله فهیمه برام مداد رنگی خردیده اوناره بده اونوقت قشنگ روی دفترت نقاشی بکن آفرین خوشگلمون خدایا کودکانمان نعمت بزرگیست کمک کن خوب تربیت کنیم....
مامان فدیا
25 بهمن 93 11:52
به به چه دخمل هنرمندی منم باید کم کم منتظر این اثار از ادرین باشم