رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

رستا کوچولو...

عجله ای نیست

1393/10/26 14:30
نویسنده : مامان فریبا
1,094 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

این روزها هر وقت هر جا میرم مامان باید جور راه نرفتن بنده رو بکشه

بنده فعلا قصد راه رفتن ندارم یعنی میخام از دوران چار دست و پایی نهایت لذت رو ببرمniniweblog.com

میدونم راه برم چی میشه چس عجله ای نست

مثلا میخاد چی بشه؟

نمیگم دوس ندارم چرا دوسس دارم

اما عجله ای ندارم

همین الانشم میتونم راه برم

اما ترجیح میدم وقتی کاملا اوستا شدم اینکارو بکنم

که دیگه اسباب خنده دیگرون نشم

 

آخه شنیدم سر بچه هایی که زمین میخورن چه بلایی اومده

خلاصه از فیلم و عکس بگیر تا پخش شدن تو اینترنت و شبکه ها

وااااااااای تازه یه برنامه هایی هم ساختن

هر جا میخان بخندن یا خوش بگذرونن عکس بچه هارو میبینن

تورو خدا آخه کار خوبیه

مامانم میگه خودتم بزرگ بشی همین کارو مییکنیniniweblog.com

خلاصه بگم بزرگ شدنمو کاری ندارم

ولی مواظب نی نی بودن های خودم که میتونم باشم

دیگه تمریناتمو زیاد کردم

به همین زودیا خبرش میرسه

سرتونو درد نمیارم فقط گفتم که بدونین راه رفتن برا من کاری نداره

وقتش که برسه پرواز هم میکنم

niniweblog.com

اینا حرفهای رسستا خانوم ماست

و کاملا برای منو باباش محترمه

من و باباش صبرمون زیاده

آخه نی نی مونو خیلی دوس داریم

قربووووووووووووووووونش برم من

این روزها رستا خانوم تلاششو زیادتر کرده

از هرچیز و هرجایی میگیره و میایسته

از این مبل به اون یکی میره و دستاشو هم ول میکنه من و باباش هم براش

دست و هورا میکشیمو میشماریم

رستا کوچولومون هم حسابی ذوق میکنه و می خندهniniweblog.com

امروز من و بابایی داشتیم فیلم میدیدیم البته فیلم که نه کارتون

نگو رستا خانوم هم دستاشو ول کرده و ایستاده منتطر ماست که تشویقش کنیم

ولی منو بابایی متوجه نبودیمniniweblog.com

که یکدفعه کاری کرد که هردومونو حسابی خندوند

دختر کوچولومون کف میزدو نانای نانای میکرد

منم فرصتو از دست ندادمو عکسشو گرفتم

تو این عکس پایینی هم طبق معمول بهش گفتیم تاتی کنه

که نشست تا یه وقت کلاه سرش نره و زودتر از موعد مقرر راه نره

 

پسندها (5)

نظرات (0)