رستارستا، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 30 روز سن داره

رستا کوچولو...

هداوناخ

1393/1/19 16:35
نویسنده : مامان فریبا
208 بازدید
اشتراک گذاری

divider-124.gif

روز اول تو بیمارستان خیلی آدم دیدم خیلیها میومدنو میرفتن

                                                            l35.gif

اما بین همه اونها کسایی بودن که انگار صدا و نگاهشون برام آشنا بود

اونا هداوناخ من بود

مامان و بابا

مادربزرگهام

خاله و عمه

بچه هاشون

میدونین هداوناخ چیه؟

divider-124.gif

این گل  رو خاله رضوان برا من خریده بود

دستت درد نکنه خاله وقتی خاله زهرا که از صبح اومده بود

و خسته شده بود بعد از ملاقات خاله رضوان اومد و کلی هم با خودش شادی آورد

امیدوارم خاله رضوان هم هر چه زودتر ازدواج کنه

آخه مامان خیلی خوبی میشه                                                    - خوک Bleater ستاره دختر هلو [79]   

خاله خیلی دوست دارم                                                                   

برا ملاقات هم مامان بزرگهام و عمه لیلاو دخترش ثنا

زنعمو سمیرا و پسرش هیراد

خاله زهرا و خاله پری و بچه هاشون اومده بودن دوستای مامان هم بودن

divider-124.gif

اینم دختر عمم ثناست که من خیلی دوسش دارم

اینجا بار اوله که میبینمش

هر وقت هم میرفتم پیش مامان تا مامان بهم شیر بده خوابم میبرد

                          baby (1)

 

نمیدونم چرا اما خواب بیشتر می چسبید

از بس خجالتی بودم نمیتونستم تو روی چسر خاله مهدی نیگا کنم

خوب خجالت میکشیدمhttp://upload.tehran98.com/img1/vrufqewrsv003hxyrse.gif

همه که رفتن تونستم چشامو باز کنم اما مگه عکاسا میذاشتن؟

animated gifs of babiesdivider-124.gif

موهام هم فرفریه هااااااااااااا

بچه ها حالا فهمییدین هداوناخ چیه؟

هداوناخ همون خانواده ستbaby (5)

خانواده یعنی عشق یعنی دوست داشتنFamilie.gif

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)